Як оцінювати оголошення про продаж квартири?

На порталах про купівлю, продаж, оренду нерухомості можна знайти безліч оголошень. На їх перегляд потрібний час, ще більше часу знадобиться на спілкування з продавцями, щоб відібрати підходящі варіанти. Щоб заощадити час і сили, потрібний якісний первинний відбір оголошень: на які варто звернути увагу, які можна відсіяти відразу.

1. Відомості про квартиру.

Чим вони детальніші, тим краще.

В оголошенні від реального продавця зазвичай вказується: тип будинку, поверх, площа житла, особливості планування, стан (є ремонт або ні), приватизована квартира або ні. Деякі продавці описують квартиру ще детальніше і підкреслюють переваги: гарний вигляд з вікна, близькість об’єктів інфраструктури (школа, лікарня, великий торговий центр, парк, тощо), облаштований двір, спокійні сусіди.

Наявність подробиць саме по собі не є гарантією, що ви читаєте оголошення реального продавця про реальний об’єкт, але шанси вищі, ніж з оголошенням, яке написане на швидку руку липовим агентством з нерухомості, яке надає покупцям і орендарям «інформаційні послуги».

2. Фото.

Уявіть, що продавець (чи посередник) зацікавлений у продажу квартири. Як ви думаєте, скільки часу він готовий витратити на оголошення, яке повинне привести до нього зацікавленого, надійного покупця? Гадаємо, він готовий приділити оголошенню часу стільки, щоб воно виглядало переконливо, гідно і привабливо.

Якщо на порталі з нерухомості ви бачите в оголошенні 2 рядки, без фотографій — швидше за все, продавець або дуже самовпевнений, або це оголошення-пастка від так званих інформаційних агентств з нерухомості.

Чим більше фотографій викладає продавець, тим краще: значить, йому нічого приховувати. Деякі продавці показують на фото навіть під’їзд, двір, вид з вікна – вочевидь, в такому разі є зацікавленість в тому, щоб знайти покупця.

3. Інформація про продавця.

В ідеалі, цей розділ оголошення повинен служити орієнтиром — хто продає нерухомість, сам власник або посередник. Але часто в оголошеннях з позначкою «Без посередників» міститься пропозиція саме від посередника — такі реалії ринку.

В усякому разі, зверніть увагу, щоб в оголошенні був телефон — це надійніше, ніж електронна адреса. Великі агентства з нерухомості вказують своє авторство в оголошенні. І, якщо ви націлені на купівлю без посередників, подумайте: можливо, в купівлі через агентство є свої переваги, наприклад, в компетентному юридичному супроводі угоди.

4. Інше.

Вас повинні насторожити наступні моменти:
— якщо одно і те ж оголошення ви зустрічаєте кілька разів на одному порталі або на різних порталах, і там вказуються різні телефони,
— ви часто зустрічаєте на порталах з нерухомості один і той же телефон, але контактні особи вказані різні.
Як правило, серйозні посередники — професіонали залишають свій контактний телефон (-и), розміщують одне оголошення про продаж конкретного об’єкту на одному порталі (оголошення може бути розміщене на різних порталах, але на кожному — одне).

При спілкуванні з продавцями по телефону ставте питання вже при першому дзвінку. В першу чергу, пройдіться по характеристикам житла, які описані в оголошенні і переконайтеся, що відомості в оголошенні відповідають дійсності.

Читайте также

Как перевести окна в зимний режим

Составляем объявление о продаже квартиры. Базовые принципы

Как экономить на коммунальных платежах

Как выбрать мягкую мебель для гостиной

Передпродажна оренда: чи варто?